Back


2018 of growth and innovation, here is the CoopCulture sustainability report

Barni: "Attentive to people and communities with an increasingly European outlook"

Un 2018 straordinariamente positivo, un anno di consolidamento e di crescita ma anche di innovazioni: CoopCulture presenta il suo bilancio di sostenibilità (il quinto da quando la grande cooperativa ha scelto questo strumento di rendicontazione che guarda insieme ai conti economici ai risultati sociali e alla qualità del lavoro) che porta un segno più ben oltre i risultati dell’intero settore. Presentandolo Giovanna Barni, presidente della cooperativa, sottolinea come lo sguardo sia “sempre rivolto al futuro, l’attenzione è costantemente rivolta alle persone e alle comunità, la propensione è a potenziare le forme collaborative in un’ottica innovativa e consapevole, il respiro è sempre più europeo”, nella consapevolezza che “La cultura è ormai universalmente riconosciuta come moltiplicatore di sviluppo, di identità, di condivisione, crescita e innovazione sociale”.

 


Grazie!

Grazie per la tua iscrizione!

SUBSCRIBE OUR NEWSLETTER

(*) Required field

DECLARATION ON THE GPDR (GENERAL DATA PROTECTION REGULATION)

In the event of subscribing to the newsletter, the user must confirm the subscription by means of a confirmation email sent to the entered address. In this case, the processing involves:

  • user profiling in groups, status, preferences as indicated and inferred from the information sent via the form or subsequent autonomous profiling.
  • the use of the data for sending communication by digital (email, whatsapp) or physical (paper) for informational / commercial purposes.
Annulla

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Close

Thank you!

You request has been successfully sent

Close

There was a problem with the subscription

Please try again later, if error persists send an e-mail to info@coopculture.it

Close